قوانین و مقررات

به سایت آموزشگاه آنلاین دی خوش آمدید. 

برای بهره گیری بهتر از امکانات سایت و به منظور درک بهتر خدمات آنلاین لطفا قوانین و مقررات زیر را با دقت مطالعه نموده و در صورتیکه آنها را قبول کنید میتوانید عضو سایت شوید :

  1. سامانه آنلاین آموزان تحت قوانین جمهوری اسلامی ایران و مجموعه قوانین و مقررات تجارت الکترونیکی فعالیت می‌‏ نماید و استفاده کنندگان از آن نیز می بایست تحت این قوانین ارائه یا دریافت خدمات نمایند.

  2. کاربران نمی بایست نام کاربری و رمز عبور خود را در اختیار دیگران قرار دهند و هر شخصی تنها می بایست با نام کاربری و رمز عبور مربوط به خودش وارد سایت شده و از خدمات آن استفاده نماید. درصورت اثبات عدم رعایت این موضوع کاربری مربوطه حذف و مسئولیت عواقب آن بعهده صاحب اصلی اطلاعات کاربری و شخص سوء استفاده کننده می باشد.

  3. انتشار هرنوع محتوا (عکس پروفایل، متن، فیلم، کلاس آنلاین، آموزش، سوالات و آزمونها و …) مغایر با دین اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران ممنوع بوده و خاطی تحت پیگرد قانونی واقع خواهد گردید.

  4. کلیه کاربران موظفند اطلاعات خواسته شده در سایت و توضیحات داده شده درباره خود، آموزشگاه، مدرسه، کلاس و هرگونه توضیحات دیگری را به درستی و صداقت و کامل در سایت ارائه نمایند. لذا مسئولیت هرگونه اشتباه یا عدم صداقت یا نقصان در ثبت اطلاعات که منجر به خسارت یا شکایت گردد متوجه شخص کاربر خواهد بود و از طرق ممکنه پیگیری مقتضی بعمل خواهد آمد.

  5. ذخیره فیلم یا صدای کلاس تنها توسط مدرس یا با اجازه وی مجاز است، لذا ذخیره فیلم کلاس به هرطریقی توسط شرکت کنندگان و انتشار آن بدون اجازه مدرس و سایت مجاز نمی باشد و مصداق نقض قوانین کپی رایت خواهد بود و پیگرد قانونی خواهد داشت.

  6. هرگونه تبلیغ علیه سایت و ضد تبلیغ در کلاسها و محتوای ارائه شده در سایت و تبلیغ سایتها و نرم افزارهای دیگر ممنوع می باشد.

  7. هر فرد (شخص حقیقی) تنها مجاز به داشتن یک حساب کاربری است درصورت مشاهده تخلف تمام حسابهای کاربری شخص مسدود خواهد گردید.

  8. درصورت انصراف زبان آموز از حضور در کلاس پس از ثبت نام و پرداخت هزینه، اگر انصراف تا قبل از شروع دوره اعلام گردد کل مبلغ کلاس و در صورت شروع دوره و انصراف ثبت نام کننده، 20درصد مبلغ به وی عودت می گردد.

  9. تمام هدف این مجموعه برگزاری کلاسهای انلاین با بهترین کیفیت میباشد . در طول برگزاری کلاسها ممکن است به عللی مانند قطعی یا کندی سراسری اینترنت و یا قطعی سرورها که از دست ما خارج است ، برگزاری کلاسها با چالش مواجه شود که البته جلسات برگزار نشده و یا لغو شده جبران خواهند شد .

  10. افراد زیر 15 سال باید توسط اولیا در سایت ثبت نام کنند و اطلاعات آنان باید توسط اولیا تکمیل شود و درصورتیکه محرز شود این امر صورت نگرفته است کاربری شما لغو خواهد شد .

  11. زبان آموز تعهد دارد که در هیچ­یک از تکالیف، آزمون‌ها و پروژه‌ها تقلب نکند. درصورتی که مشخص شود در طی دوره تقلب نموده است نمره صفر برای وی منظور می‌شود و آموزشگاه حق دارد دسترسی وی را به دوره حذف نماید.

  12. هیچ‌یک از طرفین این توافق‌نامه به دلیل قصور یا تأخیر در اجرای تعهداتش به دلیل حصول شرایطی که فراتر از کنترل معقول وی باشد، مسئول نخواهد بود. این موارد شامل موارد زیر است، اگرچه محدود به آن‌ها نیست: آتش‌سوزی، سیل، زلزله، قطع خطوط ارتباطی اینترنت، قطع شبکه و حوادث ناگهانی و پیش‌بینی‌ناپذیر طبیعی و… .